Perhepatikka

Vahannan Nuorisoseura järjestää perhepatikan

sunnuntaina 15.5.2022 klo 14-17

Patikka on tarkoitettu ensisijaisesti perheille, tämä on otettu huomioon reitin suunnittelussa.

"Startti" n. 4,6 km reitille tapahtuu Vahannan Nuorisoseurantalon pihasta joustavasti klo 14:00-15:00. Reitillä on normaalisti käveltäviä suomalaisia metsäpolkuja ja pikkuteitä. Metsäpolut eivät sovellu esim. lastenrattaille. Reitin varrella on hieman kosteita paikkoja, kannattaa huomioida kenkävalinnassa.

"Maali" on avoinna klo 17:00 asti.

Osallistujat ovat itse vastuussa turvallisesta liikkumisesta reitillä ja vanhemmat luonnollisesti vastaavat nuoremmista perheenjäsenistä.

BUFFET

Tapahtuman ajan teitä palvelee Vahannan Nuorisoseuran buffet, josta voi edullisesti ostaa makkaraa, pullaa, mehua ja kahvia. Maksu onnistuu myös kortilla.

Niin ja tietenkin tarjolla on myös vohveleita!

Buffetin tuotolla mahdollistetaan Vahannan Nuorisoseuran toiminta jatkossakin.

ARVONTA!

Patikkaan osallistuneiden kesken arvotaan 1 kpl osallistuminen Vahannan Nuorisoseuran lukuvuonna 2022-23 järjestämään kerhoon. Voittaja voi itse valita kerhon myöhemmin julkaistavasta Vahannan Nuorisosseuran kerhokalenterista. Voiton voi siirtää toiselle saman perheen jäsenelle.

Vahannan Nuorioseura ei ole korvausvelvollinen, mikäli kerho ei toteudu osanottajapulasta tai muusta muusta syystä, johon nuorioseura ei voi vaikuttaa. Näissä tapauksissa palkinnon voi siirtää käytettäväksi toiseen lukuvuonna 2022-23 järjestettävään kerhoon.

REITTI

Reitti viistää hieman Kaitivuoren luonnonsuojelualuetta ja jatkaa Kaitijärven rannan jylhään rantamaisemaan. Paluumatka Kaitijärven jyrkänteen päältä mutkittelee polkuja pitkin Kaitilantielle ja edelleen Nuoriosseurantalolle.

Suosittelemme pistäytymistä Kaitivuoren huipulla ja Kaitijärven kallioseinän päällä, jossa tulee noudattaa erityistä varovaisuutta.

Reitiiin kuluu reippaasti kävellen noin tunti, mutta nyt kannattaa nauttia ja varata hieman enemmän aikaa.

Reitistä julkaistaan ONLINE- kartta, josta voit helposti seurata reitillä etenemistä. Puhelimesta paikannus päälle, kartta auki ja reitille.

www.luontoon.fi sivuilta kannattaa käydä katsomassa vinkkejä luonnossa liikkumiseen.

112 Suomi sovellus helpottaa avun saamista.

Tervetuloa reippailemaan ja tutustumaan lähiluontoon!