Historia

Vahannan nuorisoseuran juuret ulottuvat 70 vuoden taakse tammikuulle 1950. Perustamiskokous pidettiin 15.1.1950 ja siinä olivat paikalla seuraavat henkilöt:

Johansson Urpo, Kiuru Heimo, Kiuru Juho, Lampinen Olavi, Leijo Ritva, Liimola Matti, Liimola Yrjö, Oino Maiju, Poussa Launo, Rissanen Pentti, Runsas Reijo, Sälli Helge, Toikkonen Veikko, Uusitalo Irma, Uusitalo Veikko, Jussila Olavi, Kiuru Jouko, Korte Maire, Leijo Ahto, Liimola Juhani, Liimola Olavi, Lukkarila Viljo, Ollikainen Kaija, Rajala Eeva, Runsas Helvi, Sälli Ahti, Sälli Matti, Uusitalo Frida ja Uusitalo Sirkka.

Seuran toiminta on ollut aktiivista koko sen 70 vuotisen olemassa olon ajan. Seuran omaa seurataloa on laajennettu useaan otteeseen vastaamaan nykyajan tarpeita ja toiveita.

Ylöjärven Muistiin on kerätty kuvia historian varrelta. Niitä pääset selailemaan tästä!